КОЖНА ЛЮДИНА МОЖЕ СТАТИ ДРУГОМ ДЛЯ ТВАРИН…

Фахівчині відділу еколого-освітньої роботи Національного природного парку “Синевир” – Марина Печкан і Світлана Гречин, сьогодні провели екологічне заняття для учнів 2-го класу Синевирського ліцею, присвячене темі “Збережи природу”. Цей захід відбувся в рамках відзначення Всесвітнього дня тварин, який щорічно відзначається 4 жовтня з метою привернення уваги до захисту тварин і збереження природного середовища.
Урок розпочався (за участю вчительки початкових класів Ольги Іванівни Шпілька) з цікавої розмови фахівчинь парку про багатство природи рідного краю та важливість її збереження. Діти дізналися про тваринний світ НПП “Синевир” – від великих хижаків, таких як ведмеді й рисі, до дрібних мешканців лісів, озер і річок. Учні були особливо здивовані розповідями про те, як діяльність людини впливає на тварин та їхні оселі, і що можна зробити для того, щоб їм жилося краще.
Заняття було насичене інтерактивними елементами. Фахівчині підготували для дітей різноманітні завдання й ігри, що допомогли краще засвоїти тему екозаняття. Вони використали різноманітні наочні матеріали – яскраві ілюстрації, фотографії тварин та їхні зразки слідів, а також провели кілька цікавих ігор, які допомогли учням краще зрозуміти чому важливо зберігати тварин.
Одна з найцікавіших частин уроку – це ігрові кубики Блума із зображенням різних видів тваринного світу, завдяки яких діти намагалися загадати, знайти, розпізнати ту чи іншу тваринку і розказати про неї.
Це дало можливість наочно показати, які тварини мешкають на території парку, зразки їхніх слідів та приблизну кількість. Під час уроку діти також дізналися про те, як діяти у випадку зустрічі з дикими тваринами та чому важливо залишати ліси незмінними. Це дало змогу не лише збагатити знання учнів, а й виховувати в них екологічну свідомість з раннього віку.
Фахівчині також зосередили увагу дітей на важливості відповідального ставлення до природи. Учні отримали поради про те, як кожен може допомогти зберегти навколишнє середовище: не залишати сміття у природі, бути уважними до тварин, не руйнувати їхні домівки тощо.
Урок проходив жвавим і радісним обговоренням того, як кожен з нас може стати справжнім другом для природи та зробити світ кращим місцем для життя не лише для людей, а й і для всіх живих істот. Кожному учневі було вручено грамоту за старання і активну участь в екозаході «Збережи природу», а також екологічні календарі, що стало символом їхньої підтримки та бажання щодо подальшого пізнання навколишнього світу.

Новини

100 ДНІВ ДОПОМОГИ ТВАРИНАМ: АДАПТАЦІЯ ТА УТРИМАННЯ

У листопаді минулого року на території Квасовецького природоохоронного науково-дослідного відділення (ПНДВ) Національного природного парку «Синевир» було створено Реабілітаційний центр диких тварин (РЦДТ) «Квасовець». Його основна мета – допомога тваринам, які постраждали від людської діяльності, травм або природних факторів, з подальшим випуском їх в дику природу. Центр займає площу 3,67 га, яка поділена на окремі вольєри […]

  • Без категорії

СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПЗФ: виклики, міжнародна співпраця та перспективи

Нещодавно представники Національного природного парку “Синевир” взяли участь у триденному семінарі-практикумі, який проходив на базі Карпатського НПП і був організований в партнерстві з Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, Карпатським національним природним парком та Всеукраїнською громадською організацією «Жива планета». Програма заходу була розроблена з урахуванням сучасних викликів у сфері охорони довкілля, глобальних екологічних тенденцій […]

  • Без категорії

НПП «СИНЕВИР» – ПЕРЕМОЖЕЦЬ КОНКУРСУ МІЖНАРОДНИХ ПРОЄКТІВ У РАМКАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ПРОГРАМИ INTERREG VI-A NEXT УГОРЩИНА – СЛОВАЧЧИНА – РУМУНІЯ – УКРАЇНА

Національний природний парк «Синевир» протягом двох років буде реалізовувати міжнародний проєкт під назвою «Запровадження моніторингу водно-болотних угідь міжнародного значення в Карпатському регіоні» (WeVaRe). Партнерами проєкту є: Ужгородський національний університет, словацький національний природний парк «Полоніни», Інститут високогірної біології Жилінського університету, румунський національний природний парк «Марамурешські гори» та Технічний університет Клуж-Напока. Проєкт спрямований на системний аналіз явищ […]

  • Без категорії