Сьогодні, коли зміни клімату та втрата біорізноманіття стають все більш актуальними проблемами, молодь виявляє активну зацікавленість у збереженні навколишнього середовища. Відданість цій справі не залежить від віку чи статусу, що доводить приклад групи учнів 6-А класу Колочавського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, які заздалегідь до відзначення дня птахів, ініціювали та реалізували конче потрібний захід зі створення шпаківень та годівничок.
Міжнародний день птахів, який відзначається щорічно 1-го квітня, надихнув цю маленьку, але дуже рішучу команду учнів на створення спеціальних місць для годування та гніздування птахів. Вони вирішили зробити свій внесок у підтримку Квасовецького ПНДВ на території якого неподалік розташований Реабілітаційний центр хижих птахів «Сапсан».
Під керівництвом вчительки біології, класного керівника – Галини Штаєр та вчителя трудового навчання – Івана Секереша, учні розробили план дій, використовуючи власні знання і свою креативність. Спочатку вони разом із Галиною Іванівною вивчили типові вимоги для шпаків та інших птахів, які мешкають на території парку, після чого визначили оптимальні місця для розміщення годівничок та шпаківень.
Іван Васильович говорить: “Що процес створення пташиних будиночків став справжнім колективним завданням для учнів, які вчилися працювати разом, вирішувати проблеми та втілювати свої ідеї в життя. Це була велика можливість для них підвищити свідомість про екологічні проблеми та навчитися діяти відповідально”.
Коли шпаківні та годівнички були готові, учні разом із фахівцями парку та своїми наставниками, вирушили до ПНДВ, щоб розмістити їх на відповідних місцях. Цей етап був особливо захоплюючим, адже учні могли побачити результат своєї праці та спостерігати за тим, як їхні творіння стають частиною природи.
Ініціатива учнів стала прикладом того, як молодь може активно долучатися до збереження природи навколо нас. Їхня колективна праця не лише сприяє збереженню місцевої фауни та флори, але й виховує свідомих громадян, які розуміють важливість бережливого ставлення до навколишнього середовища.